Summa sidvisningar

10 mars 2014

Efter lite torka har jag äntligen kommit till skott
nu har jag massor av ide'er .. tänk vad det kan
svänga... jag har i alla fall gjort en tavla eller
rättare sagt 2 st.... har klippt och klistrat pappers
lappar färgat in med acrylfärger och akvarell
kritor...klippt ut koppar i olika papper ritat
med svart krita runt, tycker själv att den blev
riktigt bra...

textstämpeln som jag hade passar riktigt bra till

nästa tavla en riktig hjärtekrossare...samma
teknik ....


hjärtan som rinner ut , fyrkanter som klipps ut
av spillpapper, limmas med decopagelim...
sen kan man ju hitta på ett lämpligt motiv till
''själva tavlan'' jag har 2 till på gång som ni
snart ska få se...

1 kommentar:

  1. Kul att se att du är på G även med papperspyssel igen! Det var ganska länge sedan jag kikade in hos dig och nu fick jag mycket inspiration! De här tavlorna är jättefina - blev särskilt förtjust i den med kaffekopparna (kaffetunna som jag är!!)
    Vackra Chokladaskar hittade jag också här nedan och fina födelsedagskort!
    Tack för inspirationen! Kram!!

    SvaraRadera